the GREAT ocean road again - Reisverslag uit Port Campbell, Australië van robertensteph - WaarBenJij.nu the GREAT ocean road again - Reisverslag uit Port Campbell, Australië van robertensteph - WaarBenJij.nu

the GREAT ocean road again

Door: Steph

16 Februari 2012 | Australië, Port Campbell

Hi there

Vanuit Lorne hadden we bedacht wat sightseeing stuff mee te pakken en Robert had uitgedokterd dat er in de buurt een mooie waterval was.
The Erskine Falls, wij de bergen in borden volgen en tadaaaaaaaaa the fall.
Zullen we "even" beneden kijken hoe the view daar is..
Trappen, trappen trappen enn...... jahoor nog meer trappen!! na een trede of 200 werden we beloond met een prachtig uitzicht vanaf onderaf..
okee , maaarrrr we moeten ook weer naar boven.. Henk ?? hoe gaat het met de benen??? Prima hoor! oke, dus let's go upstairs!!
pffffoe, zucht, zweetdruppels,hmmmm en uiteraard een aantal blaasjes van Henk verder waren we al halverwege hahahahahahaha..
gaat het pap??? hm, de adem gaat moeilijker dan de benen hahahahahaha. en up we go!!
Boven aangekomen alles ingeaden en leker chill in de auto op weg naar het volgende stopdingetje.

Bordjes met teddy's lookout trokken onze aandacht en wij dachten kom laten we daar ook ff heengaan.
Auto geparkeerd en we maakten ons op voor een kleine wandeling....mwoahhh klein!!!! Boven in de bergen een gecreeerd slecht onderhouden pad, maar Henk had alleen telkens het idee dat hij overhelde naar links.... laat nou toevallig ook links de bergwand zijn, dus steph vond dit echt minder grappig. Bij een splitsing besloten we dat Steph door zou lopen voor de foto's en Robert en Henk met Stacey terug zouden gaan naar de auto.

Dus ik rustig verder sjouwen en tadaaaa een prachtig uitzicht voor mij!! Hoe komt die teerweg dan hier?????? Laat ik die eens terug lopen.
Jep je raad het al!! er loopt gewoon een weg naartoe waar je met de AUTO over kan!!!! Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan!!!!!! dus hup de auto in en met het hele stel toch nog even genieten van het prachtige uitzicht.. whoehahaha wat een giller ook weer.

Onderweg telkens stoppen om even de indrukken vast te leggen en te genieten van alle natuurwonderen.

Onze volgende stop was de Koala-cove bij Kenneth River, hier leven de koala's in het wild.
Een pad richting bergen waar de koala's met zijn allen gezellig in de boom vertoeven.
Stacey lag in een comatueuze slaap dus Robert en Henk samen de berg op op zoek naar de koala's!!
Echt allerlei prachtige vogels en schitterende bomen en planten, maar geeeeeeen koala's.. Zullen wel met vakantie zijn!! whoehahahahaha. Dus onverrichte zaken weer retour en yes we found one... op nog geen honderd meter van de auto hing daar een koalabeertje in de boom!!
Echt mazzel hadden we tot nog toe niet met de animals, maar positief blijven hahahahaha het komt allemaal prima vor elkaar.

Wij na een hoop schik de auto weer in, richting Apollo Bay (twelve apostels) Daar een heerlijk motel gevonden , lunch gepakt en even een paar uurtjes heerlijk relaxed doorgebracht.

• 22 Februari 2012 - 00:16

Loes:

Nou jullie ook nog geondoleerd he.

Maar wat een belevenissen weer mooie foto's en weer een granidoos verhaal leuk hoor. Volgende keer niet meer zo lang wachten met schrijven hoor ben veel te benieuwd hoe het jullie vergaat. dikke knuffel voor jullie allemaal en Stacey een extra. niet jaloers worden hoor het is nog zo lekker klein hummeltje dus dat mag wel doei doei doei

• 22 Februari 2012 - 07:39

Eindelijk Daan.....:

Ik ga het nog maar eens proberen, op advies van Gerrit die blijkbaar ook al tevergeefs had geprobeerd een reactie te plaatsen, om tot de ontdekking te komen dat ie in geen velden of wegen te bekennen was... Gewoon nog een keer proberen, net zolang tot je je eigen bericht ziet staan onder het verslag, was zijn advies! Oke dan!
    Ik vind het heeeeerlijk om jullie verslagen te lezen, lach me een ongeluk en geniet samen met jullie van de mooie plekken. Het is net of ik er zelf bij ben! The lonely planet is er niks bij, complimentje voor Steph! Ga zo door, geniet, geniet en vooral: geniet! Groetjes aan de family en tot het volgende verslag!

• 22 Februari 2012 - 09:24

Carin:

Hoi hoi!!

Wat super leuk om jullie belevenissen te lezen! En hahahahhahahahaha ik moet zo lachen om die stukjes dat jullie 'even' een trappetje op/af gaan en 'even' naar een lookout wandelen. En vervolgens is het een heel eind! Dat hadden wij namelijk ook geregeld.... Maar wat een natuur daar he?! Moooooooooooooooooooi. Geniet er nog van! XXX

• 23 Februari 2012 - 12:17

Edwin:

He reizigers, wat zijn het een heerlijke foto's en wat een mooie zee hebben jullie daar voor de neus! Heb je daar nog iets van een carnaval mee kunnen maken, of zitten jullie nu echt ver in de bush?

• 02 Maart 2012 - 23:42

Sjoukje:

shit zeggggg...., dat je zo´n onderneming begint en ´t gvd gewoon met de auto kan!!! LOL