the GREAT ocean road - Reisverslag uit Lorne, Australië van robertensteph - WaarBenJij.nu the GREAT ocean road - Reisverslag uit Lorne, Australië van robertensteph - WaarBenJij.nu

the GREAT ocean road

Door: Steph

14 Februari 2012 | Australië, Lorne

Hey folks

We gaan een aantal verhaaltjes kort op elkaar doen met terugwerkende kracht, want inmiddels zijn we in Adelaide, maar er is teveel gebeurd voor 1 verhaal.. Dat zou een boek worden!!!

Op het moment dat we bij het visiters centre ons volgende stukje wilden schrijven kregen we het trieste bericht uit nederland dat tante Bea was overleden. Dit heeft ons diep geraakt en we hebben besloten om niet te schrijven, maar eerst ons medeleven te tonen aan de familie.
In onze gedachten zijn we bij jullie!

................

Op Phillips Island hadden we na de pizza ons jasje aangetrokken om naar het strand te gaan. Want daar zou rond 20:45 de pinguin parade gaan plaatsvinden. 21 dollar per persoon verder zaten we op de tribune te wachten op de pinguins. Stacey had hier zooooooooooooooooooo geen zin in en liet de menigte precies horen wat ze wel wou!!!! juist!! zelf lopen..pfoehe... Oke dus Steph met haar naar boven gegaan en daar op het weggetje met Stacey geprobeerd een glimp op te vangen van de pinguins..
Het waren er echter deze avond erg weinig die uit de zee kwamen en waggelden over het strand naar hun slaapplek in de duinen. Zoooooooo hacheeeee, maaarrrr we hebben er wel een paar gezien en deze waren wel errug schattig.

Oke lekker terug naar ons motel en hup het bed in.
Na een heerlijk breakfast, (zelf boodgeschapt en klaar gemaakt in de kamer) de waguh in richting Melbourne. Vandaag zouden we het gaan redden tot de Great ocean road en iedereen was dan ook helemaal happy

Na de middag zagen we het bord " Welcome to the great ocean road" yeahaaaaaaaaa we zijn der!!
In 300 meters a historical Arch.. hmmmmmmmmmm wat zou dat zijn!! ooooh een houten bord boven de weg.. Wij reden er vrolijk onderdoor en bedachten ineens....... Dat moet eigenlijk wel op de foto.... dus omdraaien die hap en richting bord.

Na een prachtig eerste deel van de tour hebben we in Lorne een moteletje gevonden en kregen we voor 140 dollar een lel van een appartement !! Wauw.. very nice...
Daar hebben we op ons balkon onder het genot van een drankje alle indrukken op ons in laten werken. Er is werkelijk geen woord gelogen als men verteld hoe mooi the great ocean road is..
Je rijd zo'n 50 km per uur en het ene mooie plaatje volgt de ander op!! it feels like a little paradise. and this is just the beginning!!!!!!

• 22 Februari 2012 - 08:07

Helma:

wat maken jullie veel mee zeg. geen saai moment volgens mij.
    veelplezier nog

• 22 Februari 2012 - 20:34

Caroline Wichems :

Gecondoleerd met het verlies van jullie tante, sterkte ermee.

Maar wat een mooie verhalen en mooie foto's zeg!!!
    Heel veel plezier nog en lekker genieten samen!
    Groetjes uit Raalte

• 23 Februari 2012 - 08:30

Ellen:

Hou Stephanie en familie, allereerst gecondoleerd met jullie tante Bea.
    Dank dat ik mag meegenieten met jullie reis. Mooie foto van de oceaan, zooooo blaaauw! Tot later! ellen

• 23 Februari 2012 - 15:14

Rieks En Gerrie:

hallo lieve familie leuk al die foto.s en verslagen. we wensen jullie een hele goede reis verder.
    groetjes Rieks en Gerrie.