Relaxing Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van robertensteph - WaarBenJij.nu Relaxing Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van robertensteph - WaarBenJij.nu

Relaxing Sydney

Door: Steph

08 Februari 2012 | Australië, Sydney

G'day mates

Let's begin!
Zaterdag 4 feb zijn we na een afsheid met zwabberende zakdoekjes al zwaaiend door de douane gegaan. Onze vlucht naar Engeland was perfect! Stacey vond het vliegen best pittig en in Engeland werd ze weer wat meer relax.
Na een heerlijk engels bier en maal zijn we na nog een momentje rust in de big central hall naar onze vlucht gewandeld.

Geinstalleerd in het vliegtuig , bedje voor ons, alles top, wij waren er helemaal klaar voor.
Na een uurtje zitten galmde de captain door de speakers : ladies and gentlemen we're waiting in line at the moment. It will take a while!!
mmmmmmmmmmmmmmmmm, ok, effe wachten dus! na weer een uur kon hij melden dat het slechte nieuws was dat er 45 vliegtuigen in de wacht rij stonden. En het goede nieuws, WIJ stonden op plek 21 Yeah! maar gewoon ff wachten nog..
Na 7 uur dan eindelijk up in the air. Stacey en aap in coma, wij helemaal gaar, maar klaar voor vertrek!
Op Bangkok tijdens de tankstop konden we precies door de controle ennnnnnnnn weer haast maken richting gate.. iets TE strakke planning, maarrrrr de beentjes waren weer even in beweging. Binnen bleek de suikermeter van Ro spoorloos!!!! neeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, dat vinden we nie grappig nie, dus Steph als een razende richting crew en het probleem daar gedropt. Zij zijn gaan bellen met de scoonmaakploeg en vlak voordat we vertrokken kwam de manager met het etuitje aan!It was a miracle! Pffffffffffff wat een opluchting. Maar ja wel weer een goed verhaal.
Nog wat slapen ,zitten, hangen, eten en yes Sydney airport!!

Na een mini-opfris-beurt in de toiletten zijn we richting hal gegaan, koffers gescoord, buggy gehaald en het heerlijke weer ingewandeld. Taxi gepakt richting hotel en first things first ====> douchen!!!!!!!! na 30 uur mwoah, was wel ff nodig hahahahaha.

Gisteren zijn we met de trein Sydney centre ingegaan en hebben daar genoten van de prachtige views van the Opera House and Harbor Bridge.
Na een wandeling , broodje, koffie, nog een wandeling, ff rusten, stukkie wandelen uiteindelijk op de sightseeeing boat gegaan die ons in 1 uur 15 min een schitterende impressie gaf van Sydney Harbour!
It was Amazing!!
Na een hapje eten in the Rocks, de oudste wijk van Sydney zaten we prachtig rood gekleurd weer in het treintje terug.
Ooooooowjeeeeeeeeeeeeeeeeee, volgens mij ligt mijn camera nog in het restaurant!! Zei Henk!!Hij had wel de speen en de aap vast, maar de cam was niet meegkomen.
hmmmmmmmmm, teintje uit, Steph nieuw kaartje geroggeld en hup zelfde weg terug naar het centrum om de cam te zoeken! Helaas niet gevonden, zooooo hacheeee. Maar we laten de pret niet drukken en hebben besloten dat alles van nu af aan gewoon bij ons in de tas gaat zodat papa alleen nog maar op zichzelf hoeft te letten.

Morgen gaan we vroeg op pad om de waguh te halen en richting Blue Mountains te gaan..

We hebben het zoals jullie kunnen lezen reuze naar ons zin en kleuren al aardig in regenboog tinten !
Stacey stapt heel de stad door en aap vind alles prima. Al ziet ie in Staceys armen wel vaak de wereld op zijn kop! hahahaha.

tot schrijfs
knuffels

• 08 Februari 2012 - 04:24

Jacco:

wat leuk om zojullie ervaringen mee te maken,ik ben blij dat jullie genieten van jullie welverdiende reis.maak er iets moois van en pas goed op alles hihihihi.
    dikke knuf van jacco,felicia en samantha

• 08 Februari 2012 - 08:43

Sjoukje:

Hey lieve Steph, wat heerlijk weer om te mogen meelezen met jullie reisavonturen!!! Superrrr! Heb het goed, skatje!! xxx

• 08 Februari 2012 - 09:43

Loes:

Nou dit was het eerste verslag heb weer er weer van genoten hoor. en natuurlijk niet te lang wachten met het volgende verslag. Stacey staat leuk op de foto zo lijkt het echt al een grote meid. Wat zonde van het toestel van je vader. Maar geniet er maar lekker van hoor wij hier in dit koude kikkerland wachten vol smart op het volgende bericht. Alle drie een dikke knuffel

• 08 Februari 2012 - 10:33

George:

Goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Veel plezier !!!!!!!
    George

• 08 Februari 2012 - 18:36

Ellen:

Hoi Stephanie en familie. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Leuk de start te lezen. Hier is het heel erg koud ennn.... misschien gaat de elfstedentocht door. Alle verloven van de politie Friesland zijn ingetrokken, dus.....wie weet. Geniet van het mooie weer, van het land en van elkaar. Take care.... groeten ellen.

• 08 Februari 2012 - 19:47

Edwin & Marije:

Zo dat klinkt als een relaxt begin van een rustige vakantie... NOT! Belooft wat voor de rest van de reis. Maar geniet daar maar van de lekkere warmte. Het is daar op het moment maar 50 graden of zo warmer dan hier nu.

• 09 Februari 2012 - 07:16

Lizzy:

Jeeeeeee eindelijk in down Under
    Geniet er van

Dikke knuffels

• 09 Februari 2012 - 11:25

Karin Van't Klooster:

Wat ontzettend leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken, heel veel plezier met zn alle, maak er een mooie reis van ,en doe voorzichtig!! en we zullen jullie avontuur lezen hoor!!

• 09 Februari 2012 - 17:26

Carin:

Hey Hallo!

Fijn dat jullie zo genieten! Inmiddels, als het goed is, de Blue Mountains in geweest?! Is helemaal geweldig he? Nou geniet nog van jullie grote avontuur!

XXX