even voorstellen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van robertensteph - WaarBenJij.nu even voorstellen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van robertensteph - WaarBenJij.nu

even voorstellen

Door: Steph

23 Januari 2012 | Nederland, Amersfoort

Goedenmiddag allemaal

Met nog 11 nachtjes tot de reis en nog heeeeeuuul veeeul te doen schrijf ik alvast het eerste stukkie om er samen met jullie ff in te komen.
We gaan dit jaar on tour Down Under met z'n 4tjes.

Robert en Steph, maar ja dat is algemeen bekend,
Stacey,onze dochter van inmiddels 1 jaar een heerlijk gezellige druktemaker!!!
Henk vader van Steph,inmiddels 71 jaar een heerlijk gezellige senior, licht vergeetachtig, dus check check double check of Henk alles bij zich heeft.
Aap, wie?? ja idd AAP, de knuffel van Stacey . Laten we hopen dat Aap zich goed gedraagt, nadere kennismaking met Aap volgt in de verhalen.

Oke met dit bonte gezelschap gaan we 4 februari vertrekken richting Londen. Daar gaan we een happie eten om vervolgens de 22 uur durende vlucht naar Sydney te pakken.
Zodra we geland zijn hobbelen we met het hele gevolg naar het Highfield hotel en van daaruit zullen we jullie gaan vermaken met onze hilarische, mooie, bijzondere, leuke, enz enz belevenissen.

In vogelvlucht : korte stedentrip Sydney, blue mountains, over land naar Adelaide (familievisit), 12 maart vliegen we naar Singapore en na een stedentripje komen we weer richting Amsterdam.

Veel lees plezier en tot mails.
Liefs
Robert, Steph, Stacey, Henk en Aap

• 23 Januari 2012 - 21:47

Sjoukje:

ooooooh, wat leuk!!!! weer reisverslagen van steph!! verheug me er nu al weer op!
    heel veel plezier en heb een heel veilige en goeie reis!
    dikke kusssxxx

• 23 Januari 2012 - 23:46

Loes:

Nou dat is dus het begin ben benieuwd hoe het verder gaat. Kijk er naar uit om jullie verslagen weer te lezen

• 24 Januari 2012 - 06:54

Lizzy:

Hey.....
    Ik heb nu al zin in jullie hilarische verhalen.
    Veel plezier met jullie voorbereidingen.

Dikke knuffels
    Lizzy

• 24 Januari 2012 - 10:01

Felicia:

Hoi allemaal
    ten eerste wensen wij jullie een hele goede reis en ja die verhalen ik wil ze graag lezen
    dikke kusss Jacco, Felicia en Samantha

• 24 Januari 2012 - 15:46

Angela Boere:

nou meis ben heel benieuwd naar je verhalen!!!
    en heel veel plezier natuurlijk.

xxxx

angela

• 01 Februari 2012 - 19:26

Yvon:

Ik ging even checken of er al een leuk 1e verhaaltje was, en jawel : jullie hebben dit reisverslag weer 'geopend' verklaard !
    Suc6 nog met de laatste voorbereidingen. Nog 3 nachtjes...
    Veel plezier alvast toegewenst en een voorspoedige reis, ook voor AAP.

Liefs Yvon (en gevolg)

• 03 Februari 2012 - 13:57

Danielle & Kids:

helemaaaal superrrrr! goede reis en geniet ervan! Wij zullen zeker genieten van jullie verslagen.

• 03 Februari 2012 - 19:59

Pa En Ma V M.:

hallo allemaal. nog een nachtje slapen, dan kan de ries beginnen. Wij wensen jullie een goede reis toe ,geniet er van ,kijk goed uit . Hoop ook dat t met stacey goed gaat,wens ook je vader een fijne tijd toe. Hopelijk krijgen we leuke berichten. Goeje ries nogmaals en tot schrijfs. gr.pa en ma.