Princess Highway - Reisverslag uit Sydney, Australië van robertensteph - WaarBenJij.nu Princess Highway - Reisverslag uit Sydney, Australië van robertensteph - WaarBenJij.nu

Princess Highway

Door: Steph

12 Februari 2012 | Australië, Sydney

En ze noemen ons kilometervreters!!!!!
maar eerst before i forget, Stacey is soms een ware bezienswaardigheid, bij de three sisters hebben de chineesjes meer foto's van haar gemaakt dan van de prachtige rotsviews!! whoehahahahaha

Afijn we zijn al een heeeeeeeeel eind, onderweg hebben we behoorlijk veel regen, maar bij elke stop die we maakten .........tadaaaaaaaaa droog en zon!!! echt niet te geloven.
We hebben inmiddels onze derde slaapplek gevonden, een leuk Motelletje in Phillips Island.

Om hier te komen hebben we de princess highway getrotseerd, zo ongeveer 800 km in 3 dagen!! Van Sydney eerst die fucking grote stad uit ..... geen handige borden met " jullie moeten die kant op" maar allerlei straatjes die in elkaar overlopen en wij maar toeren hahahaha. pfieeeeeeeuw, sydney uit en de princess op..We zijn doorgereden tot Huskisson en hebben daar een motelletje gepakt.. Volgende ochtend weer fris en fruitig de waguh in en 500 km verderop in Orbust bij een fantastisch oud hotelletje geslapen. De eigenaar had een enorme baard en het pand was geweldig oud!! Maar het was echt toppie.

Onderweg sprong er ineens een wallabie over... En neee er was daar geen zebra-pad.. echt wat een lef, zo zonder stoplicht hup "i'm the king off the world" hop hophop hop hop hop!!
Tja that's the aussie life!!

We hebben vanavond een pizza op de planning en dan om 19:45 ricxhting de Pinquin Parade..... wat dat precies is horen jullie volgende keer. Foto's gaan we volgende keer weer proberen.. beetje dramanet af en toe !!
knuffels ons vanuit een bijzonder heerlijk warm Phillips Island

• 12 Februari 2012 - 12:47

Loes:

Nou jullie zijn echt kilometer vreters jammer dat het zoveel regent, maar gelukkig droog als jullie uitstappen. Hoe vindt Stacey het om zeveel in de auto te zitten vermaak ze de dan een beetje. Nou ja Opa is ook in de auto toch kunnen ze samen spelen toch.

Op naar het volgende verslag kijk er naar uit en vooral naar de foto's hoor dus niet vergeten groetjes dikke knuffel voor jullie allemaal

• 12 Februari 2012 - 15:19

Gerrit En Mama:

na een week terug uit bali,nu een beetje gewend aan de kou.
    Begin weer een beetje op te knappen, allergie sprak op en koud en flink verkouden door het verschil in temperatuur. Verder is hier alles in orde. Maandag begin ik te werken, voor de telefoon heb ik je best gemist. Dus volgend jaar gewoon thuis blijven om mijn telefoon te beantwoorden.
    Heel veel plezier en pas goed op dat kleine kind van ons.
    Tot de volgende keer.
    Liefs van ons.

• 12 Februari 2012 - 20:40

Herman Scholten:

Hallo Robert en Steph, een goeie reis gehad. Ja ik vond het een heel eind naar Adelaide via Maleisie.
    Maar het is een hele onderneming. Nu wij wensen jullie veel geluk en de groeten aan Marc Hendrikus en Miranda,natuurlijk ook aan je vader. We blijven jullie volgen hoor.

Coby en Herman Scholten
    Giethoorn

• 12 Februari 2012 - 20:40

Herman Scholten:

Coby en Herman Scholten
    Giethoorn

• 13 Februari 2012 - 09:58

Diana:

hoi hoi, jammer van de camera! Leuk om het verslag te lezen.. allemaal erg herkenbaar natuurlijk! ha ha
    Pinguin parade ook gezien, is wel grappig ja.. die nacht sliep ik in een hostel en moest ik midden in de nacht de wekker zetten om Mam en Henk te feliciteren met hun trouwen! :)
    Nou geniet er nog van luitjes.. jullie zullen nu wel op de great ocean road zitten. ook erg mooi allemaal. En maar veilig aankomen in Adelaide!!
    groetjes van ons

• 13 Februari 2012 - 09:58

Diana:

groetjes van ons

• 13 Februari 2012 - 15:19

Edwin:

He kilometervreters! Die lange afstanden zijn wel aan jullie besteed zeg! Ik zat een paar maanden geleden nog vol verbazing te lezen over jullie gigareizen in Vietnam&Laos, en hier gaan jullie vrolijk verder. Maar zo te zien maken jullie wel een hoop leuke dingen mee. Rij niet teveel van die beesten dood. Kunnen wij ze ooit ook nog zien :).

• 14 Februari 2012 - 07:31

Wisman:

Ha die Steph!
    Scherp als ik ben, ontdek ik nu pas jullie site;) Leuk al die verhalen, wat ben je toch een schrijfster! Heel veel plezier nog met de rest van de reis!
    Groetjes,
    Sandra

• 15 Februari 2012 - 17:17

Dorien:

Hahaha Stacey is een ware attractie is te zien op je foto! Ziet er goed uit allemaal!
    Veel plezier nog!

• 15 Februari 2012 - 17:27

Pa En Ma.:

Eindelijk een berichtje uit hoogland .Wat een reis hebben julie toch gemaakt, maar wel goed overleeft. En zo te lezen genieten julie er wel van .Hopelijk wel wat beter weer.Geniet stacey en je vader er ook van, en wat een mooie fotos .Stacey was inderdaad wel het middelpunt op dat moment Ro,gaat met jou ook alles goed,geniet ondanks alles er toch van. Nou de groetjes en tot de volgende verhalen en fotos dikke kus voor stacey en natuurlijk ook voor jullie. groet van pa en mij.

• 15 Februari 2012 - 22:13

Fam Middelaar:

Hoi robert en steph.
    ik weet niet of ik het vanochtend tegen jullie heb gezegd, maar ik (en ook mijn vader) vond het erg fijn dat jullie een belletje onze kant op gedaan hebben. ik weet dat jullie in gedachten ook bij ons zijn. Geniet van de vakantie!

gr. Jeroen, Peet, Maud en Jelle

• 21 Februari 2012 - 11:17

Machteld:

Klinkt allemaal super, heel veel plezier nog daar!
    Liefs, Machteld, Dennis en Bram