aussie tour is starting - Reisverslag uit Sydney, Australië van robertensteph - WaarBenJij.nu aussie tour is starting - Reisverslag uit Sydney, Australië van robertensteph - WaarBenJij.nu

aussie tour is starting

Door: Steph

10 Februari 2012 | Australië, Sydney

G'day mates

Na een relaxdag gisteren de waguh opgehaald.. Een enorme Ford Falcon!!!! Steph ging ontzettend de stoere chick uithangen en kroop als eerste achter het stuur!! Links rijden en automaat.. Richting aangeven = ruitenwisser en andersom.. whoehahahahahaha dus kun je je voorstellen dat we de ramen veelvuldig hebben gewist hahahaha.

Na een enorme zoektocht begonnen we eindelijk een klein beetje te snappen hoe de wegbewijzering hier werkt.. En jawel we zaten op de juiste weg richting Blue Mountains.

Daar aangekomen hebben we eerst om er ff in te komen een watervalletje gespot.. Daarna snel doorgereden naar het Echo Piont en ......... the three sisters........alleen zooooooo jammmmeeeeeer dat deze compleet in de mist gehuld waren.
Maar als je Henk Beltman bij je hebt staat dit garant voor een goede dosis geluk als het om de weergoden gaat.. en jaaaaa hooooor de mist deed zijn gordijn omhoog en daar onstond een prachtig plaatje van een prachtige omgeving.

Even verderop hebben we de skyway genomen om een overview te krijgen.. maar je raad het al!! heen weg alleen maar mist.... en wonder boven wonder de terugweg was de mist weer opgetrokken en hadden we weer een schitterend zicht!

Vandaag gaat de tour beginnen. Daarom nu even een verhaaltje omdat we serieus geen idee hebben waar we strax zitten!!
We hebben behoorlijk veel regen gehad, maar dat neemt de warmte niet weg! dus blote armpies en blote beentjes en toch een poging doen om een soort van bij te kleuren.

See ya next time folks
hugs

• 09 Februari 2012 - 23:45

Loes:

Nou dat was weer leuk om te lezen, Hoop dat het niet altelang duurt voor we weer wat van jullie horen, en natuurlijk ook wat mooie foto's toch. En Ja geef stacey maar een heeeeeele dikke kus van mij. Hoe gaat het met haar vind ze dit allemaal wel leuk, het kind weet niet wat haar overkom alle dagen met pa en ma en natuurlijk niet te vergeten de Opa, nou geniet er maar lekker van en gauw tot horens doei

• 10 Februari 2012 - 05:50

Jacco,felicia En Sam:

jullie zijn goed bezig geniet er lekker van en blijf vooral doorgaan met jullie verslagen

• 10 Februari 2012 - 18:54

Bennie En Jenny:

veel plezier en pas op je spullen

• 10 Februari 2012 - 19:41

Folkert Jan:

Leuk jullie verslag te lezen, loenensewaterval, echo put, hebbe we hiero ook, dacht ik, alleen met dan een stukkie ijs erbij ipv regen. Maarreehh, maak er wel een beetje spanning bij, aanvallen van zoet/zoutwaterkrokodillen, of giftige spinnen/slangen. Kangeroe's met bokkesprongen, das pas vet.
    Maak er een mooi avontuur van.
    Groetjes fj.

• 11 Februari 2012 - 00:00

Ozzie Bogan:

Hey guys, al n deuk in de auto? Haha, ruiten wisser als richting aanwijzer, geniaal bedacht van die ozzies.
    De borden wijzen toch voor zich, gewoon de naam lezen die erop staat en bij de juiste naam eraf, is internationaal dacht ik!?

Ga enrom genieten van al het moois en maak vooral foto's (want wijn zijn er ook nog niet geweest)

Al n Roo gespot?

Cheers mates.

• 22 Februari 2012 - 09:16

Carin:

Gave auto!! Gelukkig hebben jullie de three sisters nog kunnen zien! Ik vond het ook zooooo mooi in de Blue Mountains! XXX

• 25 Februari 2012 - 09:18

Kioon:

Wauw Steph!

• 25 Februari 2012 - 15:52

George:

Echt een vreselijk mooi land !