Welcome to the US - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van robertensteph - WaarBenJij.nu Welcome to the US - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van robertensteph - WaarBenJij.nu

Welcome to the US

Door: webmaster

29 December 2009 | Verenigde Staten, New York

na 5845 km in a plane hebben we onze destination bereikt. Op schiphol nog ff snel een upgrade gehaald waardoor we op economy - plus stoeltjes naast elkaar met a lot off legspace een prettige vlucht hadden.
Na 84 checks double checks kwamen we aan in Washington DC , wederom gescreend en rennen naar de aansluiting.. Miss Beltman and Mister van Middelaar please boarding immediatly!! Te cool gewoon, wordt je omgeroepen!!!!
Na 45 min landden we in NEW YORK!!!!!
Daar een taxi gescoord naar brooklyn, de backpacks worden nabezorgd, zij hadden de aansluiting wel gemist!!

Aangekomen bij Roy en Ivo kregen we een warm welkom!! FF een thai laten komen met wat voedsel en na een paar biertjes en lekker kletsen de dag afgesloten.. Wat een fantastische jongens!!

Het is nu bijna half negen in de ochtend , we gaan zo de deur uit om de city te verkennen!! maar first things first......a breakfast to go!!! (alles is to go en gebeurd op straat.)

see ya soon
big hugs

• 29 December 2009 - 13:36

Lizetje:

Heeeey vakantie gangers.

Te stoer gewoon om omgeroepen te worden hahahah.

Maak er een leuke tijd van, en lees jullie verhalen snel weer.

Ps dont forget to regard the bitch hahahaha

Veel plezier nog

Gr Lizet

• 29 December 2009 - 21:45

Dennis En Astrid:

Hallo daar,

is alweer een goed begin.

We wensen jullie nog heel veel plezier en alvast een gezellige jaarwisseling!

Groetjes

Dennis en Astrid

• 30 December 2009 - 09:00

Loes:

Hallo duifjes

Nou de kop is er af en nu de rest nog ben benieud hoor hoe het verdergaat hoop dat jullie vaak mailen want ik wil op de hoogte blijven groetjes Gerard en Loes

• 30 December 2009 - 14:26

Machteld:

Hé Steph en Robert
    Heel veel plezier op jullie trip!
    Liefs, Machteld en Dennis

• 30 December 2009 - 17:30

Marcel En Mariska:

Hoi daar aan de overkant. Goed om te horen dat jullie door de douane zijn gekomen, dan kunnen we jullie belevenissen volgen. Goede jaarwisseling en geniet ervan.

• 30 December 2009 - 18:05

Hans Vancrayelynghe:

Je bent toch wel een verschrikkelijk zondagskind, oud & nieuw op times square !! Kan het nog decadenter. Ik wens jou en Robert heel erg veel plezier, een fijne jaarwisseling en een heel goed en gezond 20-10,we missen je, maar je bent daar beter af.
    Hans

• 30 December 2009 - 18:56

Carin:

Hey hey!

Nou, maak er maar een geweldige tijd van! Veel plezier met de jaarwisselingop Times Square! Oh Ja, vergeet de Billboard niet hè Steph!! ;)