Illuminations in Epcot - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van robertensteph - WaarBenJij.nu Illuminations in Epcot - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van robertensteph - WaarBenJij.nu

Illuminations in Epcot

Door: webmaster

14 Januari 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoe zijn we hier beland!!!! nou na een paar uur toeren bereikten we Orlando.. Volg de borden en hoppa!! NOT. Geen borden dus!!
En nu? Heel simpel via de kaart op de lonely in de richting komen en vragen. Tot zover ging het prima. Bij een pomp de Apopka Vineland rd gevraagd en jaaaaaa deze was ernstig dichtbij..

Maar deze weg is ook belachelijk lang en houd hier en daar op om 3 blokken verderop weer verder te gaan. Jullie snappen em al... yep.. 2 uur rondgereden in Orlando voordat we eindelijk ons hotel hadden. Whoehahaha echt weer een heerlijke actie.. Maar het hotel is echt heeeeeeeeeel erg relax en de mensen zijn echt fantastisch aardig.

Na een hapje gaan slapen en het wekkertje om 6:30, want de actie ging beginnen. Actie??? Disneymania zul je bedoelen.
WAUWHE!!!!!!!

Na een kort busritje (disney is gewoon een land apart met overal 2 a 3 baans snelwegen die je overal brengen) kwamen we aan bij Epcot!
En na onze pasjes gescoord te hebben gingen we het eerste paradijsje in.

De hysterie kan beginnen!!!!! (steph heeft acuut ADHD en Ro is spontaan helemaal in to disney, dit gevoel kan je niet omschriijven)

Een paar opvallende momenten :
de mensen.........groot, klein, dik, dun, oud, heel oud, jong, piepjong, man, vrouw. Redelijk gewoon publiek toch......... behalve dat volwassen mensen met MICKEY-OREN, Goofy-mutsen, knabbel en babbel-mutsen enz enz enz lopen en mickey- kleding en disney-bekers..... alles is disney!!!!! En dan die eeuwige gympen.. (type sportschoen voor op de harloopbaan) echt iedereen maar dan ook iedereen draagt ze, dus wij als uber toerist vielen nog eens extra op door ons schoeisel.. HOW BIZAR..

het park: fantastisch aangelegd, alles tot in de perfectie. Ontzettend schoon, serieus geen peuk op de grond, nooit volle vuilnisbakken oid. Met in gedachten dat er duizenden mensen op een dag komen en dan geen files aan het eind!!!! Hoeoeoeoeoeoeoeooe doen ze dat?????

Epcot was een bijzondere ervaring met prachtige educatieve attracties en alles is schitterend vormgegeven. We hebben bijna alle attracties gezien en waren met enige regelmaat behoorlijk onder de indruk. (niet echt een hachee-moment kunnen ontdekken.)

De afsluiter van deze dag was Illuminations. Een show met vuurwerk op het water. AMAZING. de ooooohs en aaaaahs hielden niet op.. Zoooooooooooooo mooi, topafsluiter van een topdag. 23:30 lekker het nestje in en wekkertje weer om 6:30 op naar de volgende mania....

knuffels ons. (by the way, het is hier nu 23:29 en we zijn net terug uit Hollywood. De studio's dan he!!! Gebroken, maar zeker voldaan gaan we nu keihard slapen... Morgen schrijf ik over deze dag.....

• 15 Januari 2010 - 06:10

Daan En Job:

Wat een globetrotters zijn jullie zeg, geweldig! Pas je wel op dat je niet teveel gaat stuiteren, anders raakt Robert je nog kwijt, ben je zomaar de verkeerde kant op gestuiterd.....

• 15 Januari 2010 - 06:17

Lizet En John:

Hello darlings,

Wat klinkt dat allemaal goed zeg. Zit jullie reisverhalen te lezen op me werk :-((

Dikke kus en knuffels.

Lizet & John

• 15 Januari 2010 - 10:04

Helma:

he kan robert je nog bijhouden? adhd.
    jij bent echt gek.
    geniet er nog ff van want het is zo dinsdag.

• 15 Januari 2010 - 10:49

Loes:

Hallo duifjes

Nou het klinkt weer gelweldig wou dat ik bij jullie was, Maar ik weet zeker dat mijn reisgenoot hier niet zo van hou dus hoef het haar ook niet voor testellen om daar heen te gaan. Dus geniet ik dubbel van jullie reisverslag en kijk uit naar de foto's groetjes

• 16 Januari 2010 - 07:56

Carin: