We're running out of gas!!!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van robertensteph - WaarBenJij.nu We're running out of gas!!!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van robertensteph - WaarBenJij.nu

We're running out of gas!!!!!!

Door: webmaster

11 Januari 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Heeeeeeey Allen

Tjemig he, we zijn aardig wat gewend, maar dit guesthouse spande serieus de kroon. Eerst sliepen we een nacht in een 6 persoons kamer, maar wel met z'n 2-en. Daarna de boel verhuist naar het vriesvak op de eerste verdieping wat ze een private room with shared bathroom noemen. GOED..... wat een drama.. maar ja we hadden een bed en 47 dekens, dus we leven nog! Whoehahaha

Tussen de kamerswitch in zijn we in de ochtend na een bakkie richting glades vertrokken. Het was droog en ongeveer 15 graadjes, maar wederom een wereldrecord kou volgens de mensen hier. ahum.. hebben wij dat.... In de Glades hebben we zo'n 100 km gereden met hier en daar een tussenstop om dit reusachtige natuurgebied te bekijken. Van mangrovebossen tot en met kale vlakten en alles ertussen in.

Bij de laatste stop liepen we een wandeltochtje langs een watertje...... Hier lagen echt om de 3 meter echte Crocs (Alligators)!!! Gelukkig kon Robert ze allemaal aanwijzen voor Steph, want deze blinde vink miste juist die ene die op 2 meter afstand lag.. Dusss.... hahaha maar wel reuze bijzonder om deze Croccies live van extreem dichtbij te zien. (ff voor de record, er was geen hek tussen ons en Croccie, best heftig zeg ik zo'n enorm ding. En LELIJK van dichtbij. Pfoehe!!

Maar the Everglades zijn zeker indrukwekkend!!!

Vanochtend zijn we met een kwart tank (dan kan je nog wel ff) op pad gegaan. Na een poosje cruisen kwamen we op de 27 North.... die moesten we hebben, dus toppie...

Na 1. uur begon ons lampje van de benzine te branden en waren we serieus ernstig zenuwachtig aan het worden, want: zover we konden kijken, wat echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver was, zagen we niets, maar dan ook niets en nog minder wat leek op een benzinepomp... oh ooooohwwww Housten we have a problem. Na enig hopen,30 minuten later, turen in de verte en um toch serieus knijpen besloten de eerste de beste uitrit die we tegen kwamen te nemen. En..... ja hier is iets....... een enorme Suger Farm. Het terrein op Ro liet de waguh stationair draaien terwijl Steph op zoek ging naar een teken van leven.

Een man kwam aanrijden, Sir hello, can we ask something? We're running out of gas! (We'll the next gasstation is for about 30 / 40 minutes drive) Oh okay, but we can't make that!! (de man ging ff zijn baas bellen ) Daar kwam een echte Amerikaan, prototype Dallas. Wauw... Hij ging gewoon benzine regelen en gaf ons genoeg om naar de pomp te komen.!!!! Jaaaaaaaaaaaaa gelukkig!!! Thanx, Thanx Thank you very much. En de best part.... het was gewoon gratis.....

(Waarschijnlijk vond ie ons dutchies wel grappig, whoehahaha)

Met een opgelucht gevoel zijn we weer gaan cruisen. Phoehe, dat was echt op het nippertje, maar we hebben er enorm om gelachen.

Nu zitten we in Ft. Pierce, hier blijven we vor de nacht om morgen weer verder te cruisen naar Orlando..

Hopelijk pakken we nog een beetje zon komende week, want hier worden iedere dag nieuwe records vermeld.. Koude records weliswaar!!!!! Maar de vooruitzichten zijn aardig, laten we het hopen.

We hebben een prachtig hotelletje met een heerlijk schoon kamertje , zeezicht! alles erop en eraan en gaan lekker relaxen voor morgen!!!

Tot snel....

• 12 Januari 2010 - 07:50

Paula:

Hallohallo,
    Het was vanmorgen zelfs op het ontbijtnieuws dat het daar zo koud is. Zo koud is het 82 jaar niet meer geweest. (zeggen ze)
    Maar ik geniet van al jullie gebeurtenissen hoor! Veel plezier daar en op naar het volgende reisverslag.

Groetjessssssssssssssssss

• 12 Januari 2010 - 11:50

Loes:

Hallo duifjes

ja ja doe maar zuinig niet tanken ooooooo wat een geluk hadden jullie weer zou je daar staan met niks in de buurt moet er niet aan denken zeg, Maar ja gelukkig goed afgelopen wel een goede les voor de volgende keer eerst tanken dan cruise groetjes Loes en Gerard

• 13 Januari 2010 - 11:32

Carin:

Geniet nog van de vakantie!!! Love your stories!

Knuf.

• 13 Januari 2010 - 18:05

Ilse Brouwer:

Hoi Robert em Stephanie,
    ik kijk even met mama mee naar de nieuwe foto's
    en zag jullie in een stoel liggen en wat een mooie auto zeg !
    Groetjes van Ilse en ook van Fenna hoor! ps. ik heb nieuwe lippenstift gehad met sneeuwwitje erop omdat ik nu steeds zo goed droog kan slapen, knap van mij hé ?? hebben jullie sneeuwwitje al gezien ??
    doei van ilse xxxx