Happy new year! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van robertensteph - WaarBenJij.nu Happy new year! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van robertensteph - WaarBenJij.nu

Happy new year!

Door: webmaster

31 December 2009 | Verenigde Staten, New York

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vanochtend werden we wakker en is er serieus kuub sneeuw per m2 gevallen. It's amazing !!!!

Dinsdagochtend waren we al flink aan de sjouw toen we gebeld werden, your bags arrived... uuhm en nu.... oke sprintje trekken en met de coffee to go snel terug naar huis om de backpacks in ontvangst te nemen. Snel omkleden en weer aan de wandel.
Met de metro richting centrum en uitgestapt op 5th ave. Daar even genoten van alle pracht en praal en een flinke wandeling gemaakt richting time square.. WAUW dat gevoel als je daar staat, alles is gigantisch, lampjes knallen hysterisch door elkaar en het ene reclamebord nog groter als het andere.

Bij starbucks een coffe gescoord en daarna een aantal uur vertoefd op deze famous place. gevoelstemperatuur -40, daadwerkelijk -6. brrrrrrrrrrrr. maar ondanks de kou hebben we echt genoten van alles. We hebben de M&M's world bezocht en de hysterie daar is onvoorstelbaar. (er staat gewoon een rij voor de ingang) zoek op youtube om een indruk te krijgen, want uitleggen gaat niet werken. it's the feeling!

Rond 18 uur op zoek naar de metro , tja waar zat ie ook al weer. Na flink wat km'ters en vragen hebben we de goeie gevonden en gingen we naar de jongens voor een gezellige avond en een heerlijke maaltijd.

Gister wederom km'ters gemaakt, maar ditmaal richting het WTC, Ground Zero en the statue of liberty! De indrukken en uitzichten herken je van alle films. Maar in het echt word je er stil van. Zo amazing!!
Op de gratis veerboot naar staten island gestapt om tijdens de tocht een nog mooier zicht op alles te krijgen en de nodige kiekjes te scoren.

Terug de wandeling voortgezet richting Wall street en the financial district. Ook daar val je stil. Daar gebeurd het allemaal. Te bizar. Na een flinke shopparade in Century 21 (designers outlet) met de jongens afgesproken in Brooklyn om samen een hapje te scoren. Na dit heerlijke thaise restaurantje verlaten te hebben liepen we richting de boulevard (15 min lopen van hun huis) om daar Manhattan by night te aanschouwen. En natuurlijk the Brooklyn bridge!

Nu staan we klaar (9:25 ) om richting central park te gaan en ...................
tot the next story!!!

nog een aantal uur en jullie vieren the new year , daarna als jullie allemaal heerlijk liggen te slapen gaan wij hier helemaal los. strainge!!!!!is it!!
dikke knuffels en veel plezier voor vanavond....tot snel.

• 31 December 2009 - 15:08

Tom & Linda:

New York is amazing.....valt niet uit te leggen. Je moet het zien. New York beleef je. Ik ben gewoon een beetje jalours op jullie. Geniet er van en zuig het op net zoals de stad jullie opzuigt. Gaan jullie ook nog naar Coney island? Aanrader!! En voor vanavond.....giga veel plezier. Lots of love.

• 31 December 2009 - 15:37

M&M's:

Hey Lievers!
    Happy New Year!
    Wij zijn net terug uit de stad, was errug mooi.
    Tis hier nu twee uur en we drinken er één op ons.
    FF wat anders, tis hier de laatste 2 dagen 40 graden geweest, gevoelstemp hier in huis zo'n 50 graden, pff.
    Geniet van jullie supertrip!
    Big hugs from Down Under,
    M&M's

• 31 December 2009 - 17:40

Marcel Carras:

hey there jullie ook een happy new year by de wey leuk bling bling mutsje. groeten vanuut het Omnietzorg

• 31 December 2009 - 19:15

Jolande :

He hallo daar happy new year toegewenst van uit Wesepe Bennie jolande en de kids

• 01 Januari 2010 - 08:31

Peet, Jeroen En Maud:

Hey vakantievierders,
    jullie ook een gelukkig nieuwjaar!! volgens mij is dit bij jullie net een uur geleden geweest. Bij ons is het al weer nieuwjaarsochtend.

nog heel veel plezier met jullie vakantie en we blijven jullie volgen.

gr. Peet, Jeroen en Maud

• 01 Januari 2010 - 09:30

Loes:

Hallo duifjes

Nou hier is het ook koud hoor alleen de sneeuw ontbreek hier maar we hebben genoten van je verhaal, jullie ook een goed nieujaar he.
    kijken alweer uit naar je nieuwe belevenis groetjes en een dikke knuffel ook van gerard

• 01 Januari 2010 - 14:17

Carin:

Happy New Year!
    Hoe was het?!!!
    Volgens mij zijn jullie heerlijk aan het genieten....

Kus, Carin

• 01 Januari 2010 - 19:06

Piete,Yvonne En Kids:

Hé Hallo Ro en Steph,
    Wij wensen jullie vanuit Hoogland een "supercool" 2010 toe, alle goeds en geniet er maar van daar in NY-city ! oud en nieuw was hier gezellig en de nieuwjaarsborrel bij M&M vanmiddag ook,jullie ook een bijzondere avond gehad ?
    We lezen het wel weer,
    Liefs van ons en kusszzzjes van Ilse en Fenna

• 02 Januari 2010 - 10:05

Lizet & John:

Hey daar,
    Jullie ook de beste wensen voor 2010.

Heb je nog de groeten gedaan? hahaha

De handschoenen zijn donderdag verstuurd naar tante Wil. Aankomende week gaat het hier hard vriezen, dus heeft ze de handschoene wel nodig.

Maak er nog een leuke tijd van. Geniet er lekker van.

Dikke knuffels. Lizet

• 02 Januari 2010 - 19:11

Christel&Machiel:

Hey Hello, wat leuk om zo een reis verslag te lezen.De beste wensen voor 2010!!!!!Jullie beginnen al goed.Leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven.
    Groetjes Machiel en Christel.

• 03 Januari 2010 - 10:31

Wil Rodijk:

ik heb alles gelezen ENORM!!!!
    we hebben weer veel sneeuw en vrieskou(achter het huis bij mij -10.5)
    ik wens jullie nog een fijne tijd en wat meer warmte!!!!!!!!!!

• 03 Januari 2010 - 10:35

Wil Rodijk:

ik heb nog vergeten te melden, dat ik nu naar de nieuwjaarsreceptie ga
    (al zijn de wegen hier erg slecht)
    nog veel plezier veel bekijks en veel!!! warmte.

• 03 Januari 2010 - 13:56

Pa& Ma :

Ook nog een Gelukkig Nieuwjaar Al hebben we dat via de telefoon kunnen doen.Erg leuk en verrassend.Alles goed zo te lezen,en wat jullie allemaal beleven. Maak er nog een mooie tyd van, want het is zo om. We lezen het wel weer. Nou RO & Steph,geniet er van. Groetjes van uit bunschoten .

• 03 Januari 2010 - 13:56

Pa& Ma :