Wereldwonder (kilometervreter 2) - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van robertensteph - WaarBenJij.nu Wereldwonder (kilometervreter 2) - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van robertensteph - WaarBenJij.nu

Wereldwonder (kilometervreter 2)

Door: webmaster

03 November 2008 | Cambodja, Khett Siem Reab

Soir sdey everybody

tijd voor een nieuw vrhaaltje voor aan tafel.
Gisterochtend extreem uitgeslapen m we waren om 10uur pas aan de wandel.

Hele centrum afgelopen om eventueel een nieuw guesthouse te zoeken, maar bij nader inzien zitten we heeel nie slecht.. voor 7 dollar, heet water en! een waaier..!! Dus 2 nachten erbij..

De tickets naar Phnom Phen geregeld, want daar moeten we ons visum rgelen voor Vietnam..
We gaan met de bus en de reis duurt 6 uur!!!! Voelen jullie em al????

Verder heerlijk gestruind over de markt en 's avonds gegeten tussen de locals.. et bier werd ingereden met een scooter en wat we te eten kregen was een surprise.. Maar dit was goed te doen.

Vanochtend die #$@ wekker gezet op 6:15 om omstreeks 8uur op de fiets te klimmen voor een tochtje richting Angkor Wat.1 van de wereldwonderen.
Dit was de milkshake- experience deel2, alleen dan op de fiets.... tjeeeeeeeeeeeee echt eelt in 6 lagen hebben we nu, dus morgen wordt een makkie..
Het Angkor Wat is zooooooooooooooo groot dat het wandelend niet te doen is. tussenstand 3km gelopen en 10 km gefietst. (conditie is nog steeds top)

We begonnen bij de hoofdtempel, deze enorme tempel geeft een geruinneerde indruk, maar overal zie je de sporen van restauratie bezigheden.
Erg bijzonder om dit te zien.
Echter de andere tempels binnen het complex bieden evenveel schoonheid.
We hebben een goede reconstructie gedaan van de film : Kungfu Panda. hahaaaahahahahaha, gebroken waren we..
De natuur is prachtig maar ook de grootste vijand. Dit is goed te zien bij Ta Prohm. Deze is voor het grootste deel in / onder/ boven/ doorgroeid met heeeele groooote bomen . (zie foto's)

Binnen dit complex hebben we enkele wijsheden meegekregen. Op werkelijk alles moet je afdingen.. Zelfs op de noodlesoup en fruitshke!! heel apart....(toch fijn dat we daar na 3 dagen al achter zijn.)

Weer de fiets aangeslingerd en met enkele bilrustgeefstops hebben we de tocht kunnen finishen bij ons guesthouse..
Eindstand : 6 km gelopen en 30 gefietst (we misten alleen het zwemmen nog, hahaha ja in het zweet!! maar dat telt niet bij de bond!)

Nou we gaan ons opmaken voor het laaste avondmaal in Siem Reap,

Tot de volgende keer, doe geen dingen die wij wel doen, knuffels van ons en lekker blijven plakken. ppfffffffffff

• 03 November 2008 - 13:45

Ilja:

Hallo lieve mensen,

leuk om van jullie te horen en lezen!! mooie fotoos. geniet ze en hoor weer van jullie.
    XXX Ilja.

• 03 November 2008 - 13:50

Loes Meskes:

Hallo luitjes

Nou nou al heel wat gezien zeg en wat een conditie doe je zo op nou wij doen het iets rustiger aan hoor vandaag mijn koffer pakken morgen naar de kapper en dan de lucht in dan ik ik dit niet meer lezen maar zal zien of ik daar op internet kan groetjes Loes en Gerard

• 03 November 2008 - 17:28

Willem:

hallo luitjes,leuke foto`s heel veel plezier gewenst en geniet van de andere cultuur,wat soms een probleem kan zijn maar waar je later weer om kan lachen.groetjes

• 03 November 2008 - 18:19

Coachie:

Lekker bezig jullie. Hoef me voor 7 december niet druk te maken of je op de bank moet beginnen of niet!!?! Geef het morgen op de training aan de meiden door met wat voor inspanningen jullie rondtrekken.Wat jullie nog tegen gaan komen....geniet ervan.De foto's spreken voor zich....toch! CU Tom

• 04 November 2008 - 12:49

Linda En Mara:

Hé wat een acties daar wat zullen jullie een conditie krijgen!!! Goed te lezen dat het jullie goed vergaat! Geniet ervan.Kus Mara en Linda

• 04 November 2008 - 18:18

Yvon:

Hoi hoi,
    mooie foto's en leuke verhalen om te lezen zeg!
    Hoe warm is het daar nu precies ? en luxe een kamer met 'waaier 'hoor !moderne airco dus...
    Tot later maar weer en suc6 in de bus morgen...hop hop hop busje in galop...

groetjes van ons