stock in bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van robertensteph - WaarBenJij.nu stock in bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van robertensteph - WaarBenJij.nu

stock in bangkok

Door: webmaster

08 December 2008 | Thailand, Bangkok

Sawasdee !!!!

Na nog een buddhapark-bezichtiging s'avonds de nachttrein gepakt naar Bangkok......
S'ochtends om 7uur de trein uitgestuiterd en de bus in naar het guesthouse....
spullen neergedonderd en op naar het kantoor van de Emirates... the place to be in bangkok.. hahahahaha.. jep we waren niet de enige.. nummertje 304!!!!!! en de teller stond op 115, dus wij op ons dooie akkertje naar buiten gegaan, bakkie doen... lunchen..... ff terug... na 2,5 uur was nummer 180 aan de beurt.....hhhmmmm... nog en bakkie, nog een peukie... en vlak voor sluitingstijd waren we dan echt aan de beurt.. 3 seconden later liepen we naar buiten met een ticket voor de 15de.

Volgende dag in alle vroegte richting de lufthansa.. zelfde straat dus de weg wisten we. hahaha.. hier waren we nummer 4... na 1,5 wachten keerden we met 0,0 result naar buiten..

De rest van de dag hebben we rondgehobbeld in een aantal shoppingmalls....gemiddeld 7 verdiepingen per gebouw, en enorm veel vierkante meters per verdieping.. tjeeeeeeeeeee echt grande grande!!!!!!!!

Vrijdag was het de verjaardag van koning Bhumibol.. hij is 81 jaar geworden.. Dus groot fest, zou je denken.. nope!!hij was een beetje ziekjes en de sfeer was erg rustig..

Nadat we onze rugzak in het Amarihotel (gratis, free, op kosten van de overheid) hadden gedropt.... nou ja, de bellboy heeft ze naar boven gebracht..kamer 2328, inderdaad..
23ste verdieping!!!!!en luxe!!!!!!!!
hebben we de skytrain richting de nederlandse ambasade genomen, want daar waren we s'middags uitgenodigd voor een borrel!! een gestrande reizigers borrel!! met heineken bier en bitterballen!! enorm geinig..
Even wat hoge heren aan de jas getrokken voor eventuele opties of tips om een vluchtje naar huis te regelen..

Inmiddels waren de dagen van onze echte vakantie vorbij en hadden we nog geen bangkok-things-to-do ding uitgevoerd van ons lijstje.

Zaterdag een bak-en-braaddag op de planning........je raad het nooit!!!!!! bewolkt!!!!!!!!!!!!uuuhhhm oke change... richting de weekendmarket dan maar.... dit is ongeveer 3x beverwijk em ontzettend chaotisch en druk........na ff rondslenteren besloten dat dit zelfs voor de "die hard marktganger" te heavy was. Wederom een acute begravenis, ditmaal robert zijn slippers!!!!! Bij een acute begravenis hoort natuurlijk acute vervanging... dus op naar de christmassale van ZEN!!!
Nieuwe slippers gevind!! en op naar de volgende km-ters.

Zondag scheen de zon!!!!!!!!ahoy...
s'avonds zijn we mooi rood-verbrand in een taxi richting PATPONG gegaan.
Een overheerlijk dinner genuttigd en 187 * een pussy-pingpong aanbod afgeslagen..(wij houden niet zo van tafeltennis)(en al helemaal niet met poesjes) Een overheerlijke starbucks genomen en retour hotel!!

Maandagmorgen vroeg uit de veren om weer een ritje emirates te doen.... en met succes!!!!!
We komen de 11de naar huis.. jep, de ticket is net vers van de printer komen rollen en ons bangkok-avontuur eindigt over 3 dagen...

Nu gaan we nog ff heerlijk chillen en ons laatste verhaal schrijven we thuis.. met alles nog eens vanuit een ander oogpunt op een rijtje..

Wij zeggen tot snel!!!!
Dikke knuffels.....

• 08 December 2008 - 20:44

Caroline:

Aloha Stephanie en Robert,

Super mooie verhalen heb ik van jullie gelezen. En wat een mooi hotel, een keer wat anders of niet!
    Ik wens jullie alvast een goede terugreis!
    Geniet er nog ff van!

Liefs Arno, Caroline en Donna.

• 10 December 2008 - 16:21

Pa Ma:

eind goed al goed een goeie vlugt toegewenst en we horen wel wat als je thuis ben tot gauw groeten van ma doeiii