beware of your slippery - Reisverslag uit Hué, Vietnam van robertensteph - WaarBenJij.nu beware of your slippery - Reisverslag uit Hué, Vietnam van robertensteph - WaarBenJij.nu

beware of your slippery

Door: webmaster

14 November 2008 | Vietnam, Hué

halloootjes allemaal, vandaag schrijven we vanuit een enorm vochtig HUE.

Dit ging vooraf.......
Eigenlijk stonden we op het punt van vertrek, toen de ongenode gast zich melde. Deze gast was ene zekere mijnheer v.(oedsel) Bacterie die alle regels aan zijn laars lapte en zonder bouwvergunning een heerlijk onderkomen aan het bouwen was in steph's body... das dus nooit grappig!!!
Robert de dokter gebeld en binnen 2 sec stond deze beste man in onze kamer. en jawel aan de antibiotica enz enz enz.. dus we hebben onze reisdag een dag uitgesteld. want na een aantal uur knapte steph al aardig op..

Goed in de lokale bus cheap cheap naar da nang (nieuwe nails voor 6 euro) wel een hele tourist gezien in deze enorme stad. in de ochtend een trip gemaakt naar de Marmerbergen. Zeer goede ochtendgym en ook nog mooie views. dubbelfris dus. hahaha maar wel gebroken de taxi in en direct door sjezen naar het lokale busstation.. waar 10 man op je afstormt en wij wilden perse ons eigen willetje om maar niet genept te worden. whoerhahaha eigenwijs.!!!!In de bus naar Hue gesprongen en met plek voor 24 gezellig met 35+ (er pasten er zeker nog een paar bij,op het dak, haha)over de prachtige wolkenpas.

Vanochtend in een touristenboot a la reisje-langs-de-rijn-oplichtgeneuzel na een pagode (lijkt toch enorm op die we gister zagen raarrrr!) en een graftombe van Tu Duc (alleen, ze weten niet zeker of hij er wel in ligt... huh!!!oke!!) besloten om de boot te verlaten en op eigen houtje verder te gaan.. weer op de brommert (goed prijsje natuurlijk) naar Hue centrum en daar de oude stad en purperenstad bekeken.
Dit was echt erg bijzonder, alleen jammer dat het steeds harder begon te regenen en wij steeds meliger werden om alle pracht en praal.. (draken = zwelgjes, tempels, huis van de queen.....)
Dit alles (lees 15 km,nat, glad) op teenslippers!!!! its a challenge..

Morgen pakken we de bus naar Laos, veel reisideeen voor daar,dus take care en tot the next story.

dikke knuffels ons

• 14 November 2008 - 17:00

Yvonne En Pieter:

Hallo Hallo,
    Fijn dat de vakantie gewoon lekker verder kan gaan ondanks Steph haar infectie, de dokter staat daar zelfs erg snel op de stoep vergeleken met hier...
    Jullie maken wel het eea mee en we zijn erg benieuwd naar alle foto's en uitgebreidere uitleg over een aantal zaken. Geniet er nog maar van, jullie zijn nog niet eens op de helft van jullie reis, heerlijk nog 2,5 week in het vooruitzicht.
    Later.. groetjes van ons allemaal en knuffels vd meiden Ilse en Fenna xxx

• 14 November 2008 - 18:42

Edwin:

He reizigers,

Wat leuk om jullie verhalen te lezen. het gaat echt ontzettend snel wat jullie daar doen. Binnen no-time van bangkok naar vietnam, en onderweg nog even cambodja meegepikt. Tjees slapen jullie wel???

Maar zo te horen kunnen jullie het prima bijhouden. Veel plezier in laos, en ik ben benieuwd naar de verhalen straks!

• 14 November 2008 - 20:16

De Beltjes:

Yo yo yo,

slippery when wet. hahah, moet je mar niet zo eigenwijs zijn, je had toch gewoon je kaplaarzen mee kunnen nemen!?
    Leuke verhalen loite, Wil vond je sms leuk! Bedankt daarvoor. greetz from yours cinserly. xxx

• 15 November 2008 - 11:00

FOLKERT JAN:

Hoi Tortelduifjes,
    Gaat lekker met jullie begrijp ik, behalve dan dat stehpie weer eens moest snaaien, gestraft dus met bacteries, maar viel wel mee dus.
    Hiero is de pakjesboot/trein/fiets/aauto/airoplane/metro aangekomen.
    Tsja, niet voor jullie iets in de schoen dus, jullie moeten zo nodig op slippers lopen, en daar gaat geen hooi en winterwortel in, fout, fout fout.
    Nu ik dit zit te schrijven vreet ik me lens aan pepernoten, chocolade letters, marsepein, taai taai, speculaas, etc. etc.
    Kwijlen jullie al, lekker die rijst, rijst, en nog eens rijst,he. (gatverde gatver).
    Trouwens nog geen foto van een sukkel die op z'n knieen zit in de bagger, steph????
    Maarehhhh, ik begrijp uit jullie verhalen, dat jullie het goed naar de zin hebben, gaaf!!!!!
    Groetjes van Folkert Jan

• 15 November 2008 - 15:00

Ilja:

Jullie hebben het echt super hè? heerlijk hoor! jullie mails zijn supergezellig geschreven! Ik ben drukkkkk. En o ja het huis is verkocht!!!!!!!!\
    Liefs Ilja.