beautiful end of our tour - Reisverslag uit Singapore, Singapore van robertensteph - WaarBenJij.nu beautiful end of our tour - Reisverslag uit Singapore, Singapore van robertensteph - WaarBenJij.nu

beautiful end of our tour

Door: Steph

15 Maart 2012 | Singapore, Singapore

Heerlijk was ie, the final bbq....
Stacey heeft samen met Max en Mara heerlijk gespettert in de spa. ze vond het echt geweldig...
Ja dat was het dan, the aussie tour....

Samen met alle familie op naar de luchthaven, halve liter koffie naar binnen en met een kleine vertraging nog even staan babbelen met elkaar. Het afscheid was erg pittig...love you guys, thanx for the wonderful time in down under en thanx for staying !!! We had a great time... a beautioful memory!!

In Melbourne werden we netjes omgeroepen whoehahahaha Robert and Stacey and Stephanie and Hendrikus last call!!! We waren precies op tijd en iedereen zat keurig op ons te wachten hahahahaha.

In Singapore aangekomen taxi gepakt naar ons hotel en na een snelle noodleshap gaan slapen, want het was een druk programma!!
Eerst naar the orchid road, beetje rondhangen, wandelen, shoppen, bakkie doen en daarna weer naar Geylang daar op een terrasje geploft en een tiger biertje....0.68l gedronken .. fijn hoor!! ach we zijn er nu toch, dus ook even een heerlijke rijstmaaltijd met alles erop en eran voor weinig naar binnen gepropt.
Boodschappen gedaan en voorbij was de dag alweer.. tjemig wat vliegt de tijd!

De volgende ochtend hebben een instantnoodle ontbijt genomen op de kamer en zijn we de tasxi ingestapt op naar the famous singapore ZOO.
WAUW!! Deze dierentuin was echt prachtig, de mooiste die we tot nu toe in onze dierentuin carriere hebben mogen bezoeken. Een schitterend subtropisch rainforest met daarin alle beessies in geweldig ruime verblijven. De groentetuin was om jaloers op te worden , zelfs de cacao en katoen waren van de partij.. fascinerend..

Vanuit de dierentuin zijn we naar Marina Sand gegaan, een enorm, maar dan ook echt eeeeeeeeeeeenorm architectonisch hoogstandje. Voordat we naar het dak zijn gegaan hebben we even een foodcourt opgezocht om een happie te pakken, want daar waren we wel aan toe. Daar hebben we de nodige kilometers gewandeld, want het is echt belachelijk groot. Henk heeft een echte BENIDORM BASTERD truc uitgehaald.. Wij helemaal dubbel natuurlijk.... Maar het heeft ons wel een gratis, (GRATISSSSSS) item opgeleverd twv zon 50 singapore dollar.... en niet te vergeten ook nog een sample, want dat had stacey gekregen van die aardige mevrouw en opa heeft dat doen verdwijnen in zijn broekzak. whoehahahahahaha.

Ticket gekocht, lift in en...........3 sec later stapten we uit op de 56 (zesenvijftigste) verdieping.. amazing....
Het begon te schemeren en we hebben ons helemaal suf geklikt. Hhhmmmmmmmmm regen!! en een umbrella was niet toegestaan, dus maar even schuilen.. de halve staf rondom de buggy spelen met Stacey.. De een na de ander kwam en iedereen vond haar helemaal geweldig, onze kleine clown... Hier heeft Stacey een hele mooie pashmina sjawl gekregen , omdat ze er zo leuk mee speelde......
Wat een dag, en met Stacey erbij krijg je nog eens wat whoehahahaha, wij vonden het allemaal helemaal prima!!!! natuurlijk!! Het uitzicht vanaf het dak kunnen we alleen maar op de foto laten zien, of beter.... ga zelf eens een kijkje nemen.. Het is echt de moeite waard... hahahaha
Met de taxi weer naar ons hotelletje, maar eerst nog even op het terrasje een Tiger wegslobberen...... en tadaaaaaa daar kreeg Stacey een overheerlijke chococrispy reep, en papa,mama en opa........................... nog een Tiger.... allemaal omdat Mickey een ouder singaporees mannetje Stacey helemaal fantastisch vond!!. Wij ff gekletst met Mickey en natuurlijk even een mooi plaatje gescoord, want zo'n zonder tanden lach is toch wel een heel mooi plaatje! hihihi

Na weer een kort nachtje en veeeeeeeeeeeeeeeeeeel plassen van al die tigers hebben we ons laatste dagje volgeboekt met een Sentosa tripje, beetje rondscharrelen op het strand, schitterende vissies gezien in de onderwaterwereled. Leuke dolfijnenshow meegepikt ! Kortom geweldiggenoten van onze laatste dag singapore.

Daar staan we dan, te typen op de luchthaven....
oke sluit nu af met een enorme hug, thuis vertellen we alle verhalen in real life!!!!xxxxxxx

• 15 Maart 2012 - 12:16

Ria Huijskes :

Wat kan jij mooie verslagen schrijven ,jullie hebben het erg leuk gehad .welkom terug in Nederland.

• 15 Maart 2012 - 13:46

Pa En Ma:

Gauw nog even een berichtje sturen ,Bedankt voor de lieve kaart, en een fijne thuis komst ondanks alles. We zien elkaar hopelijk heel gauw. dikke kus van ma en pa .

• 15 Maart 2012 - 15:31

George:

Goede reis terug en we horen de verhalen wel in detail !!!!! Maar wat een mooie reis hebben jullie gehad ! Tot gauw .

• 15 Maart 2012 - 18:23

Carin:

Tot gauw! XXX

• 15 Maart 2012 - 20:42

Ina :

Wat een ongeloofelijk mooie reis hebben jullie ervan gemaakt, bijna niet bij te benen hoeveel mooie dingen jullie met elkaar hebben gedaan. Het voelde goed om door de verhalen+ foto's mee te reizen.
    Kom veilig op Schiphol en lekker lang nagenieten van deze Aussie tijd.
    hartelijke groeten en we zien elkaar weer bij tante Wil, Ina

• 18 Maart 2012 - 00:04

Loes:

Ben blij dat alles zo leuk en fijn is geweest. maar ben toch blij dat jullie weer terug zijn dikke knuffel van mijn