The Magic Kingdom - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van robertensteph - WaarBenJij.nu The Magic Kingdom - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van robertensteph - WaarBenJij.nu

The Magic Kingdom

Door: webmaster

22 Januari 2010 | Nederland, Amersfoort

Het allerlaatste stukkie alweer van onze tour. Inmiddels zijn we weer thuis en beginnen alle dagelijkse dingetjes weer.
Maar voordat we het boek kunnen bestellen motten we eerst ff het laatste verhaaltje erbij planten..

Zondagochtend zijn we om 10:10 met de shuttle naar het Magic Kingdom gegaan. Je stapt de bus uit en denkt... zo het feest kan beginnen.. nou niet echt, want eerst moet je nog met een soort skytrain naar het park. Ligt dus goed verstopt. hahahaha.

Eenmaal binnen waren we net met ons ritueeltje bezig (Nl. de een met lonely en de ander met de kaart en dan eerst de attracties aanvinken die we echt niet mochten missen.) toen er een enorme herrie achter ons was, maar ja we waren nog niet geheel gereed, dus toen we klaar met vinken waren draaiden we ons om en tadaaaaaaaa de eerste parade kwam voorbij... Wauw!!!
Ons schema liep perfect, voor de ene attractie een fastpass en bij de ander een paar minuutjes in de rij. Zo hebben we echt een heel groot deel kunnen doen, want we zaten wel vast aan de paradetijden natuurlijk..

Even terug richting kasteel en...... was er een show aan de gang over mickey en zijn vriendjes... whaaa echt super.. dus neergeploft en onze lunch(subwaytje) onder het genot van de show naar binnen gewerkt..

Om 15:00 uur kwam de eerste parade voorbij, met recht een parade.. tjemig.. echt prachtig! Je kijkt je ogen uit..

Hup weer verder met het attractieschema en op naar de parade van 19:00. Nou .... daar vliegen de oooooohs en aaaahs je weer om de oren.. Overal lichtjes!!!! Wauw.. en deze parade was echt idioot lang, door de straten van disney!!
We waren helemaal hysterisch!!!

Dit was al een aantal hoogtepuntjes van deze zondag, maar Wishes, de vuurwerkshow om 20:00 was helemaal over the top.. Kippenvel !! De combinatie van de muziek ,het verhaal en de vuurwerkshow was zo perfect in elkaar gezet.. Amazing..

Onderweg naar de bus terug konden we nog net de lichtparade weer meepakken en met een heerlijk gevoel naar het hotel.

s'Ochtend ff een ontbijtje en de tas ingepakt. Uitgecheckt en de tassen achter gelaten, want we gingen nog even naar downtown disney om te shoppen. Te leuk gewoon..

De vakantie is voorbij gevlogen, maar was er een met grandioos veel mooie momenten..en nu sparen voor de volgende hahahaha

knuffels ons

• 22 Januari 2010 - 10:17

Loes:

Hallo duifjes

Nou dat was het dan weer kan je lekker lang op teren toch. en ja nu weer sparen voor de volgende vakantie groetjes Loes en Gerard