Fantasmic!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van robertensteph - WaarBenJij.nu Fantasmic!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van robertensteph - WaarBenJij.nu

Fantasmic!!!

Door: webmaster

16 Januari 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zijn we weer!!!
En jaaaaa, weer een hoop meegemaakt.
oooooooooowh ja, op de foto met ...... is ook een missie geworden....en we hebben er echt al heul veul.. whoehahahahaha

We zijn op onze 2de parkdag naar " the Hollywood Studio's" gegaan. DRUK!!! pfoehe!! wat een mensen..... Dus maar aansluiten in de rij... wisten wij veel dat dit een FASTPASS rij was.... oke het werkt zo.. je wil naar een bepaalde atractie, maar hebt totally geen zin om in de rij te staan, dus haal je in de ochtend een Fastpass en in de middag hobbel je langs de hele rij en stap je lachend in.... COOL!!!
Daar in de rij hoorden we dat er die avond een FANTASMICshow was, eentje die alleen op donderdag en zondag op het programma staat.... whaaaaaaaaaaaaaa wij lucky basterds..... pakken we ff mee....

De studio's waren compleet anders dan Epcot, maar ontzettend indrukwekkend.
De uitstraling, shows, te vriendelijk personeel, te schone toiletten, enz enz enz .
Wederom bijna alles kunnen doen(inclusief meedansen in de parade...... ja echt waar.. het ligt vast.. een dansje nadoen gaat dus echt niet met mijn motoriek, maar i did it en kan nu wel zeggen dat ik in de disney parade heb gedanst. whoehoe!!!en Ro heeft zich suf gelachen tijdens het klikken met de kodak hahahahahahaha), met als spectaculair hoogtepunt de Fantasmicshow.

Dit was in het donker. Ongeveer 10duizend toeschouwers. Het feest kon beginnen......... Kom maarrrrrrrrrr we zijn er klaar voor!!!!
Nou idd, geen woord teveel!!!!! Wat een spectakel. Een explosie van licht, vuur, water, laser ... Met al deze elementen werd een soort van diashow gemaakt rondom alle DISNEYfilms met de bijbehorende muziek.
FANTASTISCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lekker slapen, dagje rust, nou ja rust, dagje shoppen. whoehahaha in de outlet natuurlijk... pizzaatje op de kamer laten komen, biertje erbij....lekker slapen , wekkertje om 6:30 want die k..bus gaat al om 7:55 , op naar

ANIMAL KINGDOM
Wow, ook dit was weer een wereldse ervaring en ook weer compleet anders dan de andere 2.. Tjemig he!!
We hebben weer alles wat we wilden kunnen doen, helaas ging dit park al om 17:00 dicht en konden we niets extra's doen.
Maar de parade was geweldig. Het hele junglebook kwam voorbij... whaaaaaaa
Het hele park is als een soort mega dierentuin, overal mooie atracties met daarin diverse dieren(disneyfilmdieren int eggie) centraal. De aankleding spectaculair, de attracties ook! De musiacal van Finding NEMO was echt een toppertje!!!! Kortom weer een dag om nooit te vergeten!

En sinds vandaag hebben we een nieuwe missie........ foute mensen kieken.... met geschminkte gezichten en alle denkbare hoofddeksels.. en we geven alvast een tipje van de sluier....... deze missie gaat slagen en hoe!!!!

Morgen gaan we naar Magic Kingdom.... alweer de laatste parkdag.... time flies....see ya!!!

• 17 Januari 2010 - 08:54

Carin:

Leuke foto's! Heel erg veel plezier nog!

XXX

• 17 Januari 2010 - 10:07

Loes :

hallo duifjes

Zo nog een paar dagen en dan kan ik de foto's bekijken ben er echt benieuwd naar dus geniet nog maar lekker en schiet een hoop foto's, heb ik ook een beetje het idee dat ik er geweest ben groetjes Loes en Gerard

• 17 Januari 2010 - 10:39

Marcel En Mariska:

Leuk om te lezen dat jullie het naar 't zin hebben. Geniet van jullie laatste dag en we spreken jullie gauw.

• 17 Januari 2010 - 19:09

Ina:

weer hartstikke leuk om mee te reizen via het web, geniet nog van de laatste dingen en maak nog wat mooie koda momentjes
    groeten Ina

• 17 Januari 2010 - 19:10

PA &MA:

Wat een belevenissen, jullie genieten er wel van. Doe ook eens gek, laat je eigen schminken? leuk voor later. geniet er nog van,t is zo voorbij,t is aftellen. We lezen t vervolg wel weer.nou Ro &Steph alvast een goeie reis terug,tot gauw groet van ons.

• 18 Januari 2010 - 18:35

Ronald En Aniek:

Hehe! Ik heb eingelijk jullie site gevonden!
    En zo te lezen vervelen jullie je niet!
    Leuk hoor! Have fun en als jullie weer terug zijn willen we de echte foto's zien!
    xxx

• 18 Januari 2010 - 19:52

Pieter En Yvonne:

wij zijn ook benieuwd naar de échte foto's, ook die van de crocs !
    Goede vlucht terug alvast en tot gauw in Nederland,oh ja de sneeuw is hier nu weer weg en de temperatuur een graadje of 5 dus de overgang is voor jullie nu niet zo al té gek ! Nou tot snel & groetjes van ons hier uit Hoogland

• 19 Januari 2010 - 20:40

Tom En Linda:

Ha duifjes!!
    Wat hebben jullie het heerlijk hé1
    Geniet er nog even van deze laatste dagen!
    Dikke kus van ons. Toedeloe