het laatste avondmaal in Brooklyn - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van robertensteph - WaarBenJij.nu het laatste avondmaal in Brooklyn - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van robertensteph - WaarBenJij.nu

het laatste avondmaal in Brooklyn

Door: webmaster

04 Januari 2010 | Verenigde Staten, New York

heeeeeeeeeeeeeeey zijn we weer...
we staan op het punt een hapje te scoren en deze laatste avond met de jongens te celebraten.....(met een drankje) whoehahaha nee hoor grapje we gaan ze echt enorm missen....

maar ja nog genoeg tijd om sentimenteel te doen.. hihi zijn we al in afgestudeerd....

maar goed waar waren we ook al weer..... oooohhhhh ja new york!!!!!

gister kilometers gemaakt op de brooklyn bridge.... you know the one from the movies!!!!!! WOW!!!
Daarna de metro in, of kunnen we het lopen.... hhhmmmm ja lopen dus... Naar chinatown, union sq, en way back to Brooklyn. Maar wederom, ja het wordt nu echt vervelend, het was fantaaaastisch!! Het gevoel... niet te omschrijven..(temp zeer koud)

Gisteravond met uitzicht op de skyline ( ja ook dat telkens weer) van Manhatten in een mexicaans restaurantje een heerlijke avond gehad..
Lekker slapen en ....... de wekker.. 8 uur de deur uit, broodje en koffie en hup de metro in richting the Bronx!!
Want the Bronx zoo is ook echt een aanrader.. Het was akelig fris een hoop dieren stonden in hun binnenverblijf, maar toch was het een wereld ervaring met prachtige dieren en het was serieus groot.

Na een aantal uur daar rondgehobbeld te hebben de metro weer in en richting centrum. De allerlaatste keer broadway en NYC feeling!!
WOW!!!!!! Het blijft zooooo indrukwekkend..

Nu hebben we onze backpacks al klaarstaan en morgen om 6:30 komt de taxi zodat we on time op het vliegveld zijn. Want we vliegen om 8:35 naar Palm Beach west in florida waar het nu rond de 18 graden is.....

Zodar we kunnen slingeren we de pc weer aan om alle ervaringen te delen..

dikke knuffels en proost van ons..

• 05 Januari 2010 - 12:49

Loes:

Nou op naar het volgende aventuur heerlijk geniet er maar lekker van trouwens leuke foto's hoor groetjes Loes en gerard

• 05 Januari 2010 - 17:52

Tom & Linda:

The Big Apple is gedaan...Straks de warmte in...jammie....een nieuw avontuur te beleven en wij lezen het wel weer.....groetjes T&L

• 05 Januari 2010 - 19:34

Gerrit En Mamma:

Hoi lieverds
    Fijne jaarwisseling gehad he! In ieder geval is dat in een ander land iets heeeeel bijzonders.
    Wij lezen jullie verslagen trouw hoor en soms krijgen wij ook wel zin in New York, maar dan wel met beter weer. Hier is het al walgelijk nat en koud en een hoop blubber, doe mij dan maar 30 graden. We zijn dan ook druk opzoek naar een land waar ger lekker warm is. Veel plezier in de disney parken en wij hopen dat je niet voor elke attractie 2 uur of meer in de rij moet staan dan kom je nooit rond!!!!! liefs van ons mamma en Gerrit

• 05 Januari 2010 - 20:09

Omnietzorgje:

heeee hallo zijn julie nu eindelijk uitgekeken daar. zorg wel dat je op tijd komt anders worden jullie weer omgeroepen met mister en misses. doe er kalm mee aan en ik lees de rest van jullie verhalen wel weer als je de PC aan hebt geslingerd. groeten uut Omnietzorg.

• 06 Januari 2010 - 08:35

Helma:

ik wil ook.
    alles bewaren he kwa spotlights.
    ik kan elke keer wel zeggen dat ik jaloers ben,maar dit is de laatste keer hoor. binnen 2 jaar lopen aniek en ik er ook.
    nog veel plezier.
    gr helma

• 06 Januari 2010 - 18:48

Carin:

Zo, NY inmiddels achter jullie gelaten?! Leuk hoor, al jullie verhalen. Heel veel plezier nog!

Knuffels.

• 09 Januari 2010 - 12:36

Folkert Jan:

Hoi, jullie leuke vakantie hebben zie ik. Is wel anders wat eten betreft, is nu hamburgers ipv. geel/wit/blauwe rijst!!!!??????
    FJ