8 nachtjes slapen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van robertensteph - WaarBenJij.nu 8 nachtjes slapen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van robertensteph - WaarBenJij.nu

8 nachtjes slapen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

21 Oktober 2008 | Nederland, Amersfoort

Haaaaai allemaal

Druk met de laatste voorbereidingen lanceren we even de website waarop we te volgen zijn..
Hierop gaan we proberen met enige regelmaat onze ervaringen en bezochte plekken met jullie te delen..

Inmiddels hebben we de treinticket online besteld en deze is onderweg naar ons, zodat we de 30ste oktober via ons schitterende spoorwegennet Dusseldorf Airport kunnen bereiken.

Voor de geinteresseerden....
We vertrekken exact om 07:30 richting station en hopen ergens in de nacht op dubai te landen waar we de volgende ochtend richting Bangkok gaan..

Be prepaired , want we zullen ongecensureerd alles met jullie delen, hahahahaha.

Tot op de Website...
Knuffels Robert en Steph

  • 21 Oktober 2008 - 15:10

    Karin:

    Als we jullie niet meer zien, Heel veel plezier, en geniet samen lekker van jullie vakantie,en we houden jullie website in de gaten , en doe vooral voorzichtig en let goed op elkaar.{ Ha Ha wijze worden van een moeder He !!!!!!veel liefs de kloostertjes

  • 21 Oktober 2008 - 16:07

    Cardy:

    Hey bijna vakantiegangers..

    Mocht ik je niet meer spreken Robert...
    Dan wens ik jullie heel veel plezier en houd me op de hoogte...

    Greetz Cardy

  • 21 Oktober 2008 - 16:16

    M&M's:

    Hai luitjes,
    Was top gister of niet dan! Nu op naar het volgende avontuur. Veel plezier tijdens de reis. Wanneer we langs vliegen dan toeteren we wel even, haha. Tot zaterdag, eerst maar effe nog. Greetz

  • 21 Oktober 2008 - 16:21

    Ongesencureerd?????:

    Ow, dat wordt lachen, ziet t al voor me, Robert in de bagger op zn knieen, eehh, je weet wat ik bedoel Steph, 'K wil t allemaal zien, eehh, ook eigenlijk helemaal niet eigenlijk, maakt ook niet uit.
    Ik wens jullie een schitterende, gave,leuke, enerverende, gruwelijke, ranzige vakantieperiode toe,
    groetjes FJ

  • 21 Oktober 2008 - 16:42

    Geertje Grondel:

    Spannend! Ik wens jullie heel veel plezier. Enne... blijven knuffelen!

    Liefs,
    Geertje

  • 21 Oktober 2008 - 17:03

    Mirjam Bokkers :

    hallo hallo, ik wil jullie een hele goede reis toe wensen want ik denk dat wij elkaar niet meer zien deze week. ga lekker genieten met zijn tweeen en ik hou zeker weten jullie site in de gaten... ben wel benieuwd wat jullie daar allemaal doen en beleven.
    doe voorzichtig samen!!!!!

    veel liefs van mirjam en natuurlijk ook van dennis en brian! :-):-)

  • 21 Oktober 2008 - 17:08

    Barry En Helma:

    he robert en stefanie.

    ik ga jullie wel bijhouden hoor. ben benieuwd wat jullie allemaal beleven daarzo.
    gr en we nemen wel afscheid zaterdag.
    gr barry en helma

  • 21 Oktober 2008 - 17:16

    Patrieske:

    Hallo, allebei,

    ik wil jullie in iedergeval een top tijd wensen!!!
    Wat ik allemaal heb gelezen komt t helemaal goed met jullie.
    Echt super!!!!

    Groetjes patricia
    En een goede reis.

  • 22 Oktober 2008 - 10:53

    Lizet Hilhorst:

    Wat zal het stil worden in Amersfoort.
    Geen Steph in de buurt. :-((
    Zoals mijn pa zal zeggen "zwiertje gaat op pad"
    Maar ik kijk erg uit naar jullie reisverslagen.
    Ik wens jullie hierbij alvast een hele fijne tijd, en geniet er lekker van.

    Dikke kus. Lizet

  • 22 Oktober 2008 - 12:25

    Linda Wijngaarden:

    Ook Mara en ik wensen jullie een goede reis toe!
    Geniet ervan en pas goed op elkaar.We zien je Zondag nog!Gezellig!! tot dan!

  • 22 Oktober 2008 - 17:24

    Tom Heijnders:

    Ongecensureerd dat mag ik toch wel hopen....
    He Steph ik zie je zondag. Hoop dat je nog één keer het verschil kan maken.Nemen we ook nog ff je verjaardag door ok? CU coachie...

  • 22 Oktober 2008 - 20:58

    Loes:

    Nou stef en robert

    ik volg jullie maar jullie ons toch ook he wij doen verslag vanaf de havye groetjes Loes

  • 23 Oktober 2008 - 22:09

    Dikkiedik:

    Duifjes...alvast een amazing reisje toegewenst; hoop echt dat t supergaaf wordt!!! Ik bel je nog wel ff volgende week en ik ga zeker en vast deze site volgen. Ik geniet met jullie mee!!! dikke kussss meissie!

  • 25 Oktober 2008 - 18:32

    S&S&R&S:

    Hey, veel plezier saampjes! Geniet van weer een mooie reis! En we houden het in de gaten! Tot in december bij een etentje??? Eindelijk!!!!

    Liefs van ons 4-en

  • 26 Oktober 2008 - 15:07

    Dennis En Astrid:

    Hoi Robert en Steph,

    heel veel plezier op vakantie! Ga er lekker van genieten samen. En we zien jullie vast daarna wel op de kraamvisite. We zullen jullie site in de gaten houden.

    Liefs Dennis en Astrid

  • 26 Oktober 2008 - 18:13

    Bea En Ton:

    Hoi ik heb je gevonden,wij gaan jullie volgen,we wensen jullie heel veel plezier en een goede reis.groetjes Ton en Bea.

  • 29 Oktober 2008 - 14:27

    Joke:

    Heel veel plezier !

  • 29 Oktober 2008 - 16:01

    J W:

    Heb de mail gehad heel veel plezier en een fijne vakantie toe gewenst ook van mijn vader en moeder

  • 30 Oktober 2008 - 18:49

    Willem:

    Heel veel plezier gewenst.Ik ben heel benieuwd naar jullie belevenissen.groetjes

  • 31 Oktober 2008 - 10:58

    Loes Meskes:

    He luitjes daar in de vreemde al geland ik hoop gauw iets te horen groetjes van je pleegpapa doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

tripje zuid-oost Azie

reisschema: Bangkok - Cambodja - Vietnam - Laos - Bangkok

Recente Reisverslagen:

08 December 2008

stock in bangkok

30 November 2008

Back in town

24 November 2008

monks and markets

22 November 2008

sightseeing over the top

18 November 2008

Laos by bus.

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 26621

Voorgaande reizen:

26 November 2015 - 29 December 2015

travelling with tante wil

04 Februari 2012 - 16 Maart 2012

on tour down under

28 December 2009 - 19 Januari 2010

Robert en Steph on tour USA

30 Oktober 2008 - 11 December 2008

tripje zuid-oost Azie

Landen bezocht: