lovely weather - Reisverslag uit Adelaide, Australië van robertensteph - WaarBenJij.nu lovely weather - Reisverslag uit Adelaide, Australië van robertensteph - WaarBenJij.nu

lovely weather

Door: steph

03 December 2015 | Australië, Adelaide

Daar gaan we dan!!! Knuffels gegeven aan onze taxi en richting gate.
Halverwege vroeg een mevrouw aan mij of wij reizen met Singapore Airlines.
Zeker!! ok, wilt u mij dan volgen want we wachten op jullie......ahum.....genaaaaant.
Snel zitten en wachten op vertrek.Roxann had echter weinig behoefte aan zitte hahahaha en heeft in de gordel3 salto's, 7 flikflaks en allerlei andere kunstjes gedaan waarvan ik nooit heb geweten dat dit kon met een gordel om.whoehahahahahaha.
Na 13 uur arriveerden we in Singapore 6 uur sochtends en bloedheet stapten we het busje in van het hotel....De airco stond op standje vrieskist, gelukkig was het maar een klein stukkie.
Het hotel is prachtig en onze doelstelling voor de dag was..... wakker blijven tot 17 uur om door de jetleg heen te komen....ok beetje uitpakken, beetje koffie doen, beetje wandelen, eten ennnnnnn jawel het was pas 13 uur pffffff ok briljant idee van tante wil, allemaal even uurtje liggen. na een uurtje iedereen wakker gemaakt... dat vonden de kids alles behalve grappig.. maar even zwemmen happje , drankje en tadaaaaa 18:30. Yes kids naar bed, wij nog even kletsen en ook heerlijk slapen..

volgende dag met de shuttle naar Aragon shopping centre voor wat boodschapjes. 6 verdiepingen vol , dus bovenaan beginnen en na de geweldig grote toys a'rus en een speelmomentje voor de kids systematisch alle verdiepingen doorgesneld.
Dit was slecht 1 van de ontelbare malls. wauw wat is het groot allemaal.

nog een dagje zwembadhangen en de laatste dag naar Gardens by the bay.een Gigantisch complex met schitterende tuinen, indoor waterval, supertrees, en..... natuurlijk was alles grandioos versierd, overal zie je, kerstmannen,kerstbomen, kerstkransjes,kerstlampjes,kerstballen,kerstberen,and so on and so on....

terug weer koffers gepakt en hop on the plane.
op 1 dec kwamen we aan en werden we ontvingen door een welkomstfamiliecomitee, na lange tijd hebben we hier ruim 3 weken bijklets quality time. echt heerlijk.

kids zijn fantastisch door het tijdsverschil hee gekomen!!
de komende tijd gaan we jullie op de hoogte houden van onze avonturen hier!!

• 03 December 2015 - 07:40

Karin Van T Klooster :

Wat super Leuk om weer mee te lezen !!veel plezier en geniet van jullie reis!

• 03 December 2015 - 09:59

Jolande:

nou heel veel plezier en groeten aan de familie

• 03 December 2015 - 10:08

Danielle:

wat een geweldig verhaal weer! Wij zitten nog volop in de Sinterklaassferen maar daar is alles natuurlijk kerst wat de klok slaat! Ben benieuwd naar de foto's. Dikke kus van je zus xxxxxxxxxxx

• 03 December 2015 - 18:40

Herman Scholten:

Hallo allemaal, even rustig bij komen van de reis. Vanavond voor dat je naar bed gaat een flinke neut en dan maar lekker slapen dan is de wereld weer helemaal anders. Wij wensen jullie alle goeds daar in Adelaide en omgeving en de groeten van ons uit Giethoorn. Tot de volgende keer dan maar weer en de groeten van ons aan alle bekenden Coby en Herman Scholten Giethoorn

• 03 December 2015 - 23:20

Loes Meskes:

Nou weer een leuk verslag ben benieuwd naar het volgende verhaal. lekker genieten daar en veel zien dan hebben jullie veel te vertellen.

• 04 December 2015 - 20:07

Mandy:

Klinkt allemaal fantastisch! Gezellig lekker bijkletsen! Groetjes daar!! En lekker genieten! Dikke kus