countdown Down for Down under - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van robertensteph - WaarBenJij.nu countdown Down for Down under - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van robertensteph - WaarBenJij.nu

countdown Down for Down under

25 November 2015 | Nederland, Amersfoort

Hallo allen
Het aftellen is begonnen. morgen is het zover !!! Dan gaan we met z'n 5jes weer on tour.
Samen met tante Wil gaan we eerst naar Singapore en daarna door naar onze familie Down Under!
Voor de meeste mensen is tante wil wel bekend! Mocht je geen idee wie zij is dan zal ik haar hier even kort voorstellen .
Ze is de 80+tante van Steph ,heeft eigenlijk geen tijd om op vakantie te gaan want het werk blijft dan veel te lang liggen,maar we hebben haar kunnen overhalen tot bijna 5 weken ipv 3.
Tijdens onze reis zullen jullie haar beter leren kennen !??

De voorbereidingen waren al even in volle gang maar zoals jullie wellicht bekend zijn we uitermate relaxed en regelen we de meeste zaken gewoon 1 dag voor vertrek hahahahahaha. tja !

We hopen jullie mee te laten genieten van onze avonturen ! tot snel
dikke knuffels

• 25 November 2015 - 13:38

Jeroen, Petra, Maud En Jelle:

Lieve robert, steph, stacey, roxann en tante wil,

Geniet van deze mooie reis!!!

Groetjes,

Van de middelaartjes

• 25 November 2015 - 15:10

Jolande En Bennie:

heel veel plezier groetjes Bennie en Jolande

• 25 November 2015 - 16:48

Gerrit :

Fijne vakantie en een goede reis.

• 25 November 2015 - 18:39

Coby En Herman Scholten:

Wij wensen jullie een goeie reis naar Australie (Adalide) via Singapore en ik hoop dat jullie veilig aan komen bij Tante Riet en de groeten. Ik kom geen zuurkool eten bij Tante Riet met gelderse rookworst, maar stuur iedereen een groet van mij.Tot de volgende keer, ik blijf jullie volgen. Herman Scholten Giethoorn

• 25 November 2015 - 19:00

Lizzyyyyyy:

Ga mijn BFF erg missen. Maar geniet ervan.
    Dikke knuffel aan Tante Riet.
    VEEEEEEEL plezier.
    Dikke kus

• 26 November 2015 - 07:22

Mandy En De Van Vlieten..:

Lieverds,
    Hele goede reis! Geniet van alles wat op jullie pad komt!! Wij gaan meegenieten van jullie reis! Supervet dat tante Wil er weer bij is!! Kus van ons

• 26 November 2015 - 08:16

Sjoukje:

Heeeeeey Steph,

Wat supergaaf dat jullie weer die kant op gaan!! Leuk om mee te mogen lezen weer!!

Goeie reis en ongeloveloos veel plezier (lekker kerst nog net in de warmte??).

Dikke knuffff, Sjkj

• 26 November 2015 - 21:21

Viknet Groot:

Heel veel plezier allemaal

• 26 November 2015 - 22:08

Juf Wendy:

Hallo lieve allemaal, we wensen jullie allemaal heel veel plezier tijdens deze bijzondere reis. Pas goed op elkaar xxx liefs van alles kinderen en de juffen van de Rupsje Nooitgenoeg klas

• 27 November 2015 - 16:38

Loes Meskes:

Nou kom maar op met de reisverhalen ben reuze benieuwd wat jullie allemaal gaan doen. Wacht met spanning af. Lekker genieten en niet te bruin terug komen dikke knuffel van mijn